Azu@r - 2008-12-11 13:49:26

Niektóre bronie i zbroje moga zostac wzmocnione poprzez uzycie Scroll:Enchant Weapon i Scroll:Enchant Armor. Sa rózne scrolle do kazdego "gradu" broni i zbroji. Przedmioty No Grade nie moga byc enchantowane.

Prawie wszystkie bronie i zbroje moga byc enchantowane bezpiecznie do +3 a powyzej moga sie popsuc. Jedno czesciowe zbroje moga zostac enchantowane bezpiecznie do +4.

Na broniach które sa enchantowane +4 i powyzej pojawia sie poswiata. i wraz z wieksza iloscia enchantowania broni staje sie coraz bardziej niebieska a na wyzszych poziomach czerwona.

Kiedy enchantowanie nie powiedzie sie przedmiot zniszczy sie i zmieni w krysztaly. Liczba krysztalow zalezy zalezy od przedmiotu.

Blessed Scroll of Enchant Weapon/Armor sa podobne do normalnych Scrolli ale przedmiot nie niszczy sie gdy enchantowanie zawiedzie. Jednakze kiedy zawiedzie przedmiot traci swój + i zostaje +0.

Armor Set Enchantment

Dodatkowe efekty beda widoczne po enchantowaniu do +6 i powyzej . Te efekty zaleza od rodzaju badz grade`u zbroji.

Enchantowanie Skilli

By enchantowac skille trzeba zrobic 3 klase. Porozmawiac z NPC u ktorego bierze sie questa na zmiane 3 klasy by uzyskac wiecej informacji o enchantowaniu skilli.

Koszt enchantowania skilli to doswiadczenie i SP ( skill point). "Secret book of Giants " jest wymagana do enchantowania skilli i jesli powiedzie sie pomyslnie to tylko doswiadczenie i SP zostana wykozystane do enchantowania skilla.

Secret Book Of Giants (SBoG)

Możemy ja zdobyc na kilka sposobow na uzyskanie Secret Book Of Giants:

Po ukoniczeniu quest na 3rd otrzymujemy jeden Secret Book Of Giants. Można je kupic u Grand Olympiad Managera jeśli zdobyliśmy status Hero. Albo posiadamy co najmniej 50 pkt lub wiecej z Olimpiady (Olympiad points) jeśli nie posiadamy mininalnej ilość 50pt nie będziemy mogli nic kupowac u Grand Olimiad Manager'a. Posiadajac zamek, dziennie dostajemy do kilku SBoG, ktore możemy kupić od NPC'a w zamku

Miejsce enchantowania skilli dla poszczególnych ras oraz klas:

Rune - Orki wszystkie klasy
Aden Gildia Ludzi - Ludzkie i Elfie tanki
Hunters Vilage - Ludzcy i Elfi Daggerowcy i lucznicy
Ivory Tower - Wszystkie rasy magow
Hardins Private Academy - D.Elfy wszystkie klasy wojownikow

(w tych miejscach enchantujemy nasze skille w zaleznosci od tego kim gramy)

Enchantowanie:
a)zasada
skill na lvl 0( wyjsciowy) ---> skill +1 (zuzywa sie 1SBoG)
skill +1 --->+2 (SBoG nie jest juz potrzebna)
skill +2 --->+3 itd. (SBoG nie jest juz potrzebna)
skill np. na +6 -- (nieudny enchant )--> +7 --->skill spada na +0
(aby znowu go enchantowac z +0 na +1 potrzebujemy 1SBoG)
b)enchantowanie skilli zjada EXP i SP
c)enchantowac skille mozna postaciami posiadajacymi 3 profesje = lvl 76+
d)skille mozemy enchantowac na kilka roznych sposobow:

Power - zwieksza power skilla (zadawanie dmg)
Cost - zmniejsza pobor many (mniej mp, za skill)
Chance - wieksza szansa na wejscie skilla (stun, silence, itp)
Time - dlugosc trwania skilla (buffa, selfbuffa)
Recovery - szybkosc odnawiania sie skilla (stun, battle roar)

(pobrane z lineage2-info.pl)

www.bukmacher.pun.pl www.tikots.pun.pl www.kkw29.pun.pl www.psychowsparcie.pun.pl www.bytowskaskillownia.pun.pl